ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Потребителят има право да върне или замени закупена посредством bandit.bg стока, в рамките на 14 дни от датата на доставка. Потребителят не е длъжен да посочва причини за това. В случай на грешка от страна на bandit.bg, куриерските такси за доставка, и за връщане на артикула, се поемат от последните.

Върнатата стока, трябва да е съхранявана внимателно, да е с ненарушени етикеция, качество и оригинална опаковка, и без следи от носене (ползване).

При замяна, новия артикул се изпраща на клиента след като вече закупения бъде върнат.

В случай на отказ от договора (окончателно върнат артикул) , търговецът възстановява на клиента заплатената от него сума по банков път в 14-дневен срок от получаването на върнатия артикул, на посочения от търговеца адрес (виж по-долу).

Потребителят има право да предяви рекламацията при дефект или скрит недостатък на стоката и след изтичане на 14-дневния срок за замяна или връщане. Всички курирерски разходи, направени от потребителя за връщането й на търговеца, се възстановяват от последния.

* Закупени долни части на бельо и бански не могат да бъдат върнати или заменяни.

Как да върнем или заменим даден артикул:

Заявката за връщане или замяна, се извършва чрез изпращане на имейл в свободен текст, на адрес info@bandit.bg, в който се посочват:
1. Номера на поръчката, по която желаете да направите връщане или замяна

2. Артикулния номер (SKU) на продукта, който желаете да върнете или замените

3. Артикулния номер (SKU) на продукта, който желаете да получите в замяна

4. Банкова сметка (IBAN) и име на титуляра, по която да възстановим дължима сума, в случай, че покупката е заплатена с услугата „Наложен платеж“. При покупка извършена с кредитна или дебитна карта, сумата се възстановява обратно по картата, с която е извършено плащането.

Връщания и замени се обработват в 5-дневен срок, от получаване на върнатия/тите артикул/и.
Къде да върнем закупен артикул:

Гр. Варна, ?????

Пратки изпратени на адрес различен от посочения няма да бъдат разглеждани.